12 maj

Vaknade idag med världen värk i hela kroppen och småsnorig, nu på eftermiddagen så har förskylningen brytit ut på riktigt så nu hoppas jag att den går över lika fort som den kom, orkar verkigen inte vara sjuk igen :(.

Nu till något roligare :D. Som ni vet så var vi ute efter en ny 3 hjulig barnvagn till Tindra och vi hade t.o.m bestämt vilken modell vi ville ha men den är ju fortfarande restad nere på fabriken så jag har suttit och kollat runt lite om jag kunde hitta något alternativ och imorse så hittade jag en annan modell som jag tyckte verkade bra, och när jag visade den för Tommy så gillade han också vad han såg, så han satte sig och ringde runt bland barnvagnsförsäljarna här i närheten och hittade till slut en i Hedemora som hade en sån vagn hemma. Vi åkte dit för att titta på den i verkligheten och vet ni vad? Vi köpte den så nu har vi en ny vagn och det är en Akta Graco Trekko, men vi har bestämt oss för att behålla Emmaljungan ett tag medans vi provar den nya ordentligt och så säljer vi den gamla när vi ser att vi är lika nöjd med den nya som jag tror att vi kommer att bli :D

Nya fina vagnen


Nu ska vi mysa i soffan en stund och sen ska lillpluten i säng :O).

Hoppas ni får en skön kväll :D

Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: Sara

hoppas du blir frisk fort igen <3

2010-05-12 @ 18:47:27
URL: http://inthesky.blogg.se/
Postat av: Nina

fin den va!



hoppas du kryar på dig snart!

kramis!

2010-05-12 @ 19:21:51
URL: http://modesida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0