25 maj

Idag så har vi varit till Avesta för Tommy hade ett möte inbokat där. Resultatet får vi veta i slutet på veckan men håll gärna tummarna för honom är ni snälla :O). På vägen hem stannade vi i Borlänge och köpte lite fler brevlådor till stället som vi håller på och bygger och så sprang vi naturligtvis in på Kupolen också och uträttade en del ärenden. Bl.a. så fick jag en ny telefon :O), min gamla har ju fungerat lite si så där på slutet och när dom stod där och erbjöd nya telefoner mot att man förlängde bindningstiden så slog jag till :D. Tråkigt nog så slog även migränen till under resan hem så jag var helt däckad när vi äntligen var hemma :( :(, det vara bara att gå och lägga sig och sova en stund, nu är det bättre igen förrutom att jag känner mig helt luddig i huvet efter anfallet :(. Tommy ringde till mormor och morfar och bad om lite barnvakt så han kunde slipa lite mer på dörrarna så nu är 2 st helt färdigslipade :O), bara 3 kvar wihooo.

Nya snygga telefonen :O)

Ska bara ta mig tid att flytta över allt från gamla telefonen och "lära Känna" den nya nu :O)

Men först väntar en mysstund med älsklingen i soffan <3 <3, hoppas ni oxå har en bra kväll :D

Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: Sara

Håll telefonen borta från Tindra nu då hihi <3

2010-05-26 @ 00:25:04
URL: http://inthesky.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0