27 maj: Födelsedagskalas :D

Idag så fyller världens sötaste hund (i mina ögon sett) 4 år och det som är lite roligt med det är att jag oxå fyller år idag så det känns som att det verkligen är meningen att Molly skulle bli våran :O).

Grattis sötaste Molly


Jag bakade mockarutor och en nötmarängtårta på förmiddagen och då fick jag lite diskhjälp ;O) Kan meddela att pyjamasen fortfarande är blött ....


rent ska det bli :)


så nöjd :D


Har haft en underbar dag :O). Emma kom hem redan vid 1 så henne har jag fått mysa runt med länge och jag fick en underbar rosa ros av henne, tack så jättemycket hjärtat <3 <3
Sen kom Annelie och vi hann faktiskt med en pratstund på tu man hand, helt fantasktiskt och så fick jag en ljuvlig lila clematis av henne :D.
Strax efter 4 dök mormor och morfar upp med en röd ros och en flaska vin, mmmmmm :D. Då var det dags att börja med maten så den var klar när Sara och Kristian kom vid 5 och gissa om Tindra blev lycklig när Kristian var med, han skulle minsann sitta på hennes högra sida och Emma på den vänstra under tiden som vi åt :O). Jag blev oxå glad över att han ville följa med ut för att fira mig :O).
Tommy kom hem alldeles när vi var färdiga med maten så han fick kasta i sig lite innan hans föräldrar kom och dom hade med sig en jättefin blomma som som ska hänga ute på altanen och så hade Gunilla bakat så hon hade med sig jättegoda rabarberkakor oxå, Tack för det. :D
När vi skulle till att äta tårta så kom Sara och Kristian med sin present..... det var deras skolprojekt om Tindra, en film som lilla luris Sara hade lurat i mig att dom fortfarande inte visste om skolans datatekniker hade kunnat rädda efter att hårddisken krassade:P.... Men det hade dom kunnat göra redan för 3 veckor sedan :O), och den var så bra gjord TACK snälla för den. :O)
Och så hann Jonas och Jessica hit en kortis oxå och jag fick lotter av dom, tyvärr så blev det ingen storvinst men en ny lott så chansen finns fortfarande :D.

Visst ser den proffsig ut :D


Ett jättestort TACk till er alla som gjorde min dag så fin :O) <3 <3

Hoppas att ni alla haft en lika bra dag som jag :D.

Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: Sara

hihihi jag får luras lite :D

grattis igen och älskar dig <3

2010-05-27 @ 21:17:04
URL: http://inthesky.blogg.se/
Postat av: Nina

va roligt. grattis till vovvsingen med! :D

å härligt att du haft en kanon dag!



å tack snälla du för alla kommentarer inne på den andra bloggen..



stor kram å grattis igen!

2010-05-27 @ 22:21:16
URL: http://modesida.blogg.se/
Postat av: Maria

Grattis i efterskott! Hade inte koll på att du fyllde nu. Skriver upp det till nästa år :)

2010-05-30 @ 22:58:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0