31 maj

Hade en skön dag igår med massor med sol och bus ute med Tindra på förmiddagen och sen kom mina stora älskade tjejer hem mitt på dan så då blev det ännu mer lek och bus utomhus på eftermiddagen. På eftermiddagen blev vi bjudna på grillat nere hos mormor och morfar, så gott :D. Tommy var till Västerås och köpte ett bubbelbadkar så nu hoppas jag att vi kan montera in det snarast, för gud vad jag längtar till att få ligga i det och mysa med ett glas vin hahahahaaa :D.

Idag så har vi haft helt fantastiskt väder här, har varit rena sommarvärmen :D. Passade på att ligga i solen en stund medans Tindra sov och lyckades ju naturligtvis bränna mig på ryggen, det gör inte ont men är röd som en kräfta :(, så det blir inget sola rygg imorgon inte, får ta magen istället hahahahaa. När Tindra vaknat så fixade Emma och jag så hon fick bada ute i baljan, nu tror jag att hon mest tyckte att det var skönt att kunna springa naken för hon sprang mest i och ur den hela tiden, ska försöka få till poolen tills imorgon tror jag så kanske hon kan få lite sällskap i badet hahahaa

Hoppas att ni oxå haft stråladen väder :O).

Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: Nina

små konstigt väder här måste ja väl säga.. d e sol men inte sådär jätte varmt hela tiden. så man vet inte va man ska ha på sig.. suck! hoppas det blir fint framåt helgen iaf. =)

2010-06-01 @ 12:47:59
URL: http://modesida.blogg.se/
Postat av: Nina

håller tummarna jag med!!!!!!! ;D

2010-06-01 @ 21:12:59
URL: http://modesida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0