12 nov: Lite smått och gott + en utmaning :O)

Tindra fick sovmorgon även idag, så vi myste på en bra stund i sängen imorse innan det var dags att göra dag på riktigt :D. När vi lämnat Tindra på dagis så åkte vi och handlade i Svärdsjö, skönt att få det gjort direkt på morgonen :D. på eftermiddagen har vi haft pisen så morfar kunde handla och hämta mormor och så blev det en fika med dom sen på eftermiddagen, mysigt värre :O).

Tommy och farfar har burit ner tvn från övervåningen in till vårat sovrum så nu kan Tindra ligga där och titta på morgonen, förhoppningen är att vi ska kunna få ligga och småslumra en stund till :P.

En "bra" nyhet som vi fick idag är att Tommys chef fick lånet beviljat så det blir bilbyte och körning i Stockholm hela vintern för Tommy, kanonbra att jobbet är tryggat men är lite besviken på att det inte blev timmerkörning på hemmaplan istället för att han ska fortsätta ligga borta hela veckorna hela vintern med :/.

Blev utmanad av Nina:

Fyra tv-program jag ser:
  1. Desperates Housewives
  2. Greys Anatomy
  3. Coger Town
  4. Idol

Fyra saker jag gjort idag:
  1. Kramats med Tindra
  2. Handlat
  3. Fått reda på att Tommys jobb är säkrat ett tag till
  4. Myser med Tommy i soffan framför Idol :D

Fyra saker jag längtar efter:
  1. Sara
  2. Emma
  3. Jul
  4. Sommar

Fyra saker på önskelistan:
  1. Bättre ekonomi
  2. Nya skoterstövlar
  3. Ny soffa
  4. Att det är jul nu så mina nära och kära är hemma hos mig och myser :O)

Fyra personer jag utmanar:
  1. Sara
  2. Jenny
  3. EK
  4. Anki


Ha en skön fredagskväll och en mysig helg :D

Puss & Kram


Kommentarer
Postat av: Jenny - Mamma till Alde

Va söt du är, tack!

O hoppas DU mår bättre, o jag beklagar missfallet. Det är aldrig kul!!!



Kikar in här så fort jag har tid, har massa i skolan nu. Massa kramar

2010-11-12 @ 20:54:50
URL: http://theyenny.blogg.se/
Postat av: E.K - Mamma till Alicia

Har gjort utmaningen nu :)

2010-11-14 @ 07:30:26
URL: http://eekk.blogg.se/
Postat av: Sara

Du saknar såklart mig mest ;) iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiih,. <3

2010-11-14 @ 16:23:59
URL: http://dalkullornagoeswild.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0