17 nov: Träning :D

Är så sjuk nöjd med mig själv idag :D. Dagen började med att både Emma och Tommy var hemma på förmiddagen och trots det så kunde jag koncentrera mig på jobbet och fick riktigt mycket gjort :O). på eftermiddagen när vi hämtat Tindra så åkte vi och köpte en tidig julklapp till hela familjen, en Crosstrainer och en roddmaskin, som vi hittat superbilligt på blocket, så nu kan vi träna och det behövs kan jag lova för herrejösses vilken dålig kondis jag har :/. Riktigt så dålig trodde jag inte att den var :(, men nu ska den bli kanon till sommaren :O).

Yrseln är nästan borta vilket känns så bra :O)

Hoppas ni också haft en bra dag :D.

Puss & Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0