18 nov: Bra början på dagen :D

Vilken härlig start på dagen jag har fått :O). Började med att Tommy väckte mig med en puss och sa god morgon innan han for iväg på körningen i Gävle. Tindra sov en stund till så jag kunde morna mig i lugn och ro och sen mysa med henne dessutom i sägen en liten stund innan det var dags att klä på henne och köra ner henne till dagis :D. Där gick lämningen helt fantastiskt även idag, det märks att hon trivs och hon är nästan alltid glad över att få åka dit :D När jag kom hem så ställde jag mig på crosstrainern en stund innan Emma och jag åt frukost så nu är jag mer än redo för att börja jobba :D.

Hoppas ni också fått en bra början på dagen :O).

Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: Emma - mamma till Meja och Alvin

Så skönt att det går bra för henne på förskolan nu :)

Kram

2010-11-18 @ 12:12:21
URL: http://emmaoskrutten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0