2 nov: Skitdag :(

Tommy drog iväg igårkväll och lämnade mig med alla tankar och en enorm tomhet och saknad. Vet ju att han var tvungen att åka men åååååå vad jag önskar att det varit lugnt denna vecka så han kunnat vara hemma med mig nu, men men nu är det ju så här det ser ut :(.

Tyckte det började bli kallt i huset och när jag kommer ner till pannrummet så ser jag att han glömt bort att fylla pellets igår innan han åkte så nu hade skruven gått tom och pannan stannat så det vara bara att börja fylla pellets i tunnan och se till så det blev fart på skruven igen, vet att han bara missat men blir så ledsen, orkar bara inte ha stenkoll på det oxå, inte just nu.....

Saknar Sara och Emma oxå så enormt mycket, men det känns jättebra att Emma är där uppe hos Sara så dom kan mysa på ordentligt en hel vecka :O). Idag ska dom ut på bus, och jag längtar tills ikväll när jag får höra hur det gått för dom :P. <3 <3

Tindra pluttan är helt vilsen i tiden efter den eländiga tidsflytten, igåreftermiddag var hon supergnällig och imorse så vaknade hon redan halv 6 så jag får väl en sån där rolig eftermiddag igen :( Jaja det får väl bli tutten och tvtittande, fast jag igentligen inte tycker om att hon har den när hon är uppe, men hon får ju ha den när hon fått på sig pyjamas så den åker väl på redan när vi kommer hem från BVC idag strax efter 4 hahahaaa.


Usch och fy vilket deppigt och negativt inlägg det blev, glöm bort att ni läst det, ska försöka skriva nått mer positivt senare ikväll eller imorgon :P.

Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: Emma - mamma till Meja och Alvin

Usch vad jobbigt allt låter vännen :( Skickar stora kramar till dej!!

2010-11-02 @ 10:44:32
URL: http://emmaoskrutten.blogg.se/
Postat av: mamma

Älskar dej gumman <3<3<3<3 vet att det är jobbigt just nu pussssssssssssssss o kraaaaaaaaaaaaaammmmmmmmmmmm

2010-11-02 @ 11:17:49
Postat av: Sara

älskar dig <3

2010-11-02 @ 11:24:24
Postat av: Nina

tack snälla va go du är!



du ska se att snart är dem hemma igen. men ja förstår att det är jobbigt. märker tydligt av att theo är tröttare nu med och att han inte e överförtjust i tidsändringen. dem äter ju inte lr sover tidigare på dagis bara för att. så idag va han jätte trött å vart jätte ledsen. inge skoj :(



ja hoppas dem små vänjer sig fort.. vi kan ju hoppas. kramar!

2010-11-02 @ 17:07:22
URL: http://deliciously.se
Postat av: madde

Hej! Dagens Blogg pågår just nu på min blogg. Anmäl dig gärna :)

Kram

2010-11-02 @ 17:20:33
URL: http://madeleinefredriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0