22 nov: Ny vecka med nya möjligheter :D

Ja så var det ny vecka och det innebär att det bara är 3 veckor kvar innan Sara kommer hem så jag får kramas med min stora älskling också :D, men som tur är så har jag ju dom två "små" kramisarna under tiden ^^.

Igår så fixade Tommy till utegranen så nu är det bara att stoppa i kontakten på fredag, och idag så håller han på att fixa till portalen så vi kan få upp lite extra lyse där.

Jag började dagen med ett träningspass på crosstrainen och jösses vilken skillnad det är på orken bara från i onsdags, nu orkar jag ju dubbelt så långt på en tuffare bana, så jag är faktiskt lite stolt över mig själv hahaha. Efter det så blev det lite frukost innan det var dags för jobb, men idag så var det jättesegt att komma igång, skönt nog så jobbade jag väldigt effektivt när det släppte :O).

Nu är det alldeles snart dags att åka ner och hämta hem puppis och då får det bli lite skärtlappsåkande i backen på baksidan, hoppas bara att hon vill det hahaha. Det är lite si och så med det här hemma, medans på dagis så springer hon upp och åker ner själv hela utetiden och tycker det är så roligt :D. Skulle vara så roligt att få ett kort på henne, men det har jag inte riktigt lyckats med än :P.

Sötnosen tyckte själv att hon var så fin <3 och mamman håller med :O)


Min lilla tjej har blivit stor :/


Hoppas ni får en bra dag :D.

Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: Jenny - Mamma till Alde

Hon är ju bara för härlig!! Förstå att hon tycker hon är fin, med all rätt;)



Vad stor hon blivit o snart fyller hon med!

Hoppas eran helg varit bra! O att allt är bra med DIG, kramar

2010-11-22 @ 21:22:34
URL: http://theyenny.blogg.se/
Postat av: Sara

För stor.

2010-11-22 @ 23:09:01
URL: http://dalkullornagoeswild.blogg.se/
Postat av: Nina

hahah nu såg ja att du varit inne på andra, så glöm min andra kommentar ;) ;)

2010-11-23 @ 17:23:42
URL: http://deliciously.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0