24 nov: Snöstorm

Ja idag så har Tommy och jag gått på stan hela förmiddagen och letat efter en speciell julklapp till Emma men just den fanns inte att uppbringa någonstans i hela Falun så nu vet jag inte riktigt hur vi ska göra med det, får nog lov att bli något annat :P. Men därimot så hittade vi Saras julklapp på första butiken vi var in på, känns lite skönt att den är inköpt iallafall :O). Nu vet du att du får en julklapp iallafall Sara :P <3 <3

Medans vi var inne i stan så var Emma en ängel och städade. Tack snälla du :O) <3 <3

När vi var och hämtade puppis från dagis så berättade dom att dom tempat henne för hon hade känts varm och då hade hon haft 37,8 men nu på kvällen så hade hon bara 37,4 så vi får väl se vad som händer under natten, men jag tycker nog att hon varit extra gnällig på eftermiddagen :/.

Emma och Tindra bakade pepparkakor på eftermiddagen och Tindra var jätteduktig och koncentrerade sig jättemycket på sina kakor, dock så åt hon upp degen så fort man vände ryggen åt henne hahaha. Vi fick iallafall ihop en burk med hemmabakade pepparkakor :O).



Ute har det snöat hela dagen och nu blåser det jättemycket ute :(. Tror vi har fått ca 1 dm men eftersom det blåst så mycket är det lite svårt att uppskatta mängden exakt ;)

Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: Emma - mamma till Meja och Alvin

Vilken koncentrerad min hon har :)

Kram

2010-11-25 @ 07:48:28
URL: http://emmaoskrutten.blogg.se/
Postat av: Nina

tack snällaste! :D

2010-11-25 @ 13:08:35
URL: http://deliciously.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0