5 nov: Helg :O)

Idag så är jag tack och lov ledig från jobbet så Tindra och jag kunde sova länge imorse och det var så himla skönt :D. På förmiddagen så har vi kokat sylt så nu har vi sylt för hela vintern och det är ju jättebra :D, svärmor ringde för en liten stund sen och frågade hur det gick för mig och när hon hörde att alla smootiebären var "borta" så sa hon att vi kunde få lite såna av henne, så himla snällt :D. Tack så jättemycket, är så glad att vi har dig :O).

Pratade precis med Tommy och då talade han om att han är alldeles snart hemma, så skönt :D. Ikväll så ska vi mysa framför en brasa och Idol :D. Imorgonkväll kommer Emma hem, har saknat henne jättemycket och nu är det bara 5 veckor kvar innas Sara kommer hem, och gud vad jag ska krama henne då :D. Tror inte jag ska släppa taget på en vecka hahahaaa

Nu ska jag krypa tillbaka ner i soffan och försöka vila några minuter till innan Tindra vaknar :D.

Ha en skön fedag :D

Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: Sara

<3

2010-11-05 @ 14:40:10
URL: http://dalkullornagoeswild.blogg.se/
Postat av: emma

saknar dig <3

2010-11-05 @ 15:00:39
Postat av: Nina

tack snälla du! va go du är. är verkligen så död-. ja vet inte vad som hänt.. ja hoppas ja e ok imorrn iaf då rivningen börjar..



hoppas du får en super fin helg nu å skönt att maken strax e hemma.. ha så mys nu!

2010-11-05 @ 21:29:56
URL: http://deliciously.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0