6 nov: pestig dag :(

Trots att jag fick sova imorse så mår jag riktigt skitigt idag, så nu ska jag passa på att gå och lägga mig och vila en stund medans Tindra sover lunch och så hoppas jag verkligen att jag mår bättre när hon vaknar så vi kan gå ut och njuta av solen :D.

Har iallfall kokat om sylten på förmiddagen så nu är det bara att hålla tummarna för att den blev bra denna gång :/. Tommy och farfar håller på att bära in pelletsen, skönt att få in den innans det blir snö igen.

Är så himla sugen på köttfärspaj så det får det bli till middag :D.

Vad ska ni göra för roligt idag? :D

Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: sara

fast nu bygger du tåg me tindris! de vet ja. kult med sylt!! <3

2010-11-06 @ 15:03:50
Postat av: Jenny - Mamma till Alde

Låter ju inga bra o må dåligt! Hur är det fatt??

Igår gjorde vi inte så mycket, bara slappa o tpg det lugnt=)

Snart ska vi på kalas, jag gjorde en tårta igår, ska visa upp den i bloggen sen=)

Kramar

2010-11-07 @ 12:48:57
URL: http://theyenny.blogg.se/
Postat av: Nina

krya på dig!

2010-11-07 @ 13:08:53
URL: http://deliciously.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0