10 okt. Yes äntligen klart :O)

Nu är äntligen altantaket klart och det blev så himla fint, tyvärr så hann det bli mörkt innan dom var färdiga så det kommer kort på resultatet imorgon istället :D.

Annars så har vi inte gjort så mycket alls idag :D, tvättat, lagat mat och tagit det lugnt. Igår så klippte jag gräset för vad jag verkligen hoppas var säsongens sista gång och imorgon så ska jag försöka dammsuga, hoppas verkligen att det blir en mindre ond dag ;).

På eftermiddagen kom mormor och morfar upp på en fika, skulle igentligen fira Tommy som fyller år i veckan men han hann tyvärr inte fika då men har smakat på den supergoda kankan nu och tackar så mycket både för den och dom fina blommorna :D.

Emma och jag har konstaterat att helgen är alldeles för kort, det vore bättre om helgen var 5 dagar och veckan vore 2 hahahaaaa Någon som håller med ;O)

Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: mamma

JAG

2010-10-10 @ 22:18:46
Postat av: Sara

Jag håller med^^

2010-10-10 @ 22:26:32
URL: http://inthesky.blogg.se/
Postat av: Emma - mamma till Meja och Alvin

Jag med, man hinner ju ingenting på helgerna :)

Kram

2010-10-11 @ 09:48:43
URL: http://emmaoskrutten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0