11 okt: Kväll :D

Vi åkte ner till mormor och morfar efter dagis, hade med lite mellis till Tindra och sen så blev vi bjudna på en kanongod kycklinggryta, Tack snäll för det :O).

Tindra är så rolig för när hon varit borta en stund så där på eftermiddagen så kommer hon och tar mig i hand och säger "hem - kana" och då är det bara att packa ihop och åka hem så hon får åka sin älskade kana :O).

Idag har jag börjat med en ny rutin på kvällarna och det är att jag drar bara en gång i speldosan, tidigare så har vi dragit tills hon somnat, men nu tänkte jag att vi skulle få till det så att hon kan somna själv först med mig inne på rummet och sedan ensam, hoppas verkligen att detta fungerar :P.

BTW så har jag fått reda på var Tommy kör och hur lång varje runda är så imorgon åker Tindra och jag dit och överaskar honom hihihiiii. Vet dock inte vad jag ska ha med mig :(, någon som har ett bra förslag? :P

Puss & Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0