12 okt: Så lyckat :D.

Trots att han ringde flera gånger medans vi var på väg dit så lyckades jag lura honom att tro att jag bara åkte till stan för att köpa bananer och ägg hihihihihi. Sen hade vi sån himla tur att vi kom fram till verket bara 5 minuter före honom så vi behövde inte vänta någe länge där heller. Och han blev verkligen fullständigt överraskad, så glad :O), har inte sett honom hoppa ur lastbilen så fort någon gång tidigare hihi. Tindra och jag hoppade in i lastbilen och så  lastade han och sen bar det iväg och till våran fördel så blev det hans sista lass för dagen så då åkte vi till IKEA och åkt mat och tittade på köket som vi funderar på till Tindra och det vill hon ha för gud så roligt hon hade med det där på IKEA. När vi var klara där så sa vi hejdå till raringen och åkte hem igen, och på vägen hem så upptäckte jag att våra extraljus är rena rama skämtet, dom är nog bara en parodi på extraljus så det måste införskaffas nya såna snarast möjligt!!!!!! Visste inte ens om dom verkligen var på :P.

Nu ska jag sätta mig framför tv och titta på Desperate Housewives och sen ska jag försöka hjälpa Sara med ett excelarbete över telefon, vi får väl se hur det går hhahahaa.

Ha en skön kväll :O)

Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: Emma - mamma till Meja och Alvin

Tack för din söta kommentar :)



Härligt att ni lyckades överraska honom! Kram

2010-10-12 @ 20:53:32
URL: http://emmaoskrutten.blogg.se/
Postat av: Nina

va roligt att det vart lyckat! :D



när det väl hände så gjorde det ju så ont så ja kunde inte glädjas åt att theo låg på magen. men så fort dem hade gjort lokalbedövning så va d ju toppen. fick sen gå med en isbinda,, riktigt skönt. inte! men ja om ja kan slippa det så gör ja gärna det!

2010-10-12 @ 21:23:52
URL: http://deliciously.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0