13 okt: Har det vänt?????

Vågar man verkligen tro på att det har vänt åt lillpuppan ang lämnandet på dagis?????? Håller tummar och tår för att det är så :D.

Idag så var det tredje morgonen på rad som hon glatt gick till fröken, nu är det ju visserligen "rätt" fröken som varit där alla morgonar så vi får väl se hur det går när det är någon av dom andra som tar emot. Men jag njuter så länge det varar :D. Och dom säger att det är som ett helt annat barn på dagarna med, att hon är så glad hela tiden, äter jätteportioner vilket är kanon för här hemma är det lite si och så med aptiten hahaha, sover jättebra och leker med dom andra barnen. Så det låter fantastiskt alltihop :O). Även hemma tycker jag att hon blivit gladare igen, men nog är det en liten tjej med mycket egen vilja vi har hahahaa, får hon inte som hon vill eller om det inte går som hon tänkt sig så låter det NEEEEEEEEJJJJJJJJ med mycket stora bokstäver och sprutande krokodiltårar, för att i nästa sekund vara jätteglad igen :P. Underbart med trotsålder hahahaaa.

Liten busunge


Mysstund i kojan med Emma <3


Sitter just nu och försöker jobba men har komunikationsproblem med terminalservern på jobbet och det är så fruktansvärt frustrerande :( Tycker tyvärr att det ofta är lite datakrångel när jag är hemma :(, men det är förhoppningsvis bara nu i början :P

När jag är klar med jobbet så ska nog Molly och jag ta oss en långpromenad innan vi hämtar upp lillpluppan, hoppas bara att blåsten avtagit lite innan dess för just nu så blåser det halv storm ute :S.

Ha en bra dag :D

Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: Emma - mamma till Meja och Alvin

Mmm eller hur underbart med trotsålder ;)

Kram

2010-10-13 @ 11:38:39
URL: http://emmaoskrutten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0