14 okt: Stressig förmiddag

Morgonens lämning gick inte alls någe bra, det var "fel" fröken som tog emot så det var stora krokodiltårar som föll nerför hennes kinder när jag gick, tur att man vet om att det går över fort :P.

Har fått en uppgift som innebär att jag ska göra en powerpointpresentation och det i sig är inget problem men herregud vad det har krånglat idag när jag skulle göra förarbetet så jag kunde få fram tabellerna som ska ingå i presentationen :(. Hann inte klart innan jag hämtade Tindra så jag var helt inställd på att jag skulle jobba vidare på det ikväll men på seneftermiddagen så ringde V och talade om att mötet, då dom skulle ha presentationen, var framflyttat så nu har jag lite mer tid på mig och slipper jobba ikväll :O).

När jag pratade med Sara på förmiddagen så berättade hon att det snöade för fullt uppe hos henne i Umeå och att det dessutom låg kvar, och när jag pratade men henne runt halv 4 så låg det fortfarande kvar där solen inte kommit åt under dagen, så nu finns det verkligen ingen återvändå, nu är den snart här, VINTERN. Måtte det bli mycket snö och inte så jättekallt :P, så vi kan njuta av den, med många soliga och fina dagar så vi kan göra lite utflykter :O)

Mina finaste hjärtan <3 <3


Ha en skön kväll och bra fredag :O).

Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: Sara

japp, nu kommer vintern^^,

2010-10-14 @ 22:51:28
URL: http://inthesky.blogg.se/
Postat av: mamma

Vilken bra bild <3

2010-10-15 @ 12:49:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0