19 okt: så tröttsamt :/

Fick väcka Tindra även imorse och det är så himla mysigt när vi ligger och mornar oss en stund innan dagen börjar på riktigt, men hoppas att hon sover lite längre på morgonen till helgen också :P.

Lämningen gick jättebra imorse och då blev det ju så mycket lättare att åka till jobbet :D.
Det var meningen att en av datakillarna skulle hjälpa mig att "ta" tillbaka bokföringen idag till vårat eget bokföringsprogram och han har gjort det flera gånger tidigare åt andra kunder och det har aldrig krånglat, så med det i bakhuvudet så borde jag förstått att det inte skulle gå lika lätt åt oss :(. Det visade sig när vi försökte föra över SIEfilerna att konsulten som vi anlitat under min gravledighet hade gjort några konstiga felkonteringar så det krånglade hela förmiddagen och vi är tvungen att fortsätta imorgon så jag måste dit då med. Jag hoppas verkligen att vi får till det imorgon, för jag får jätteont i magen när det blir så här :/.

Tommy har fått en körning i Arlandaområdet imorgon och övermorgon så han åker ikväll :(. Känns lite jobbigt för jag mår verkligen apdåligt just nu och kan inte riktigt sätta fingret på varför..... mår illa, är yrslig, skakig i benen och händerna, ont i axlar och nacke (men det är ju inget nytt hahaha), dödstrött hela tiden, usch vilken klen människa jag är :P. Hoppas verklingen att jag mår bättre imorgon.

Saknar den här dagen <3


Hoppas ni alla haft en bättre dag och att morgondagen blir bättre :D

Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: Sara

bästa barnen i världen till världens bästa mammi <3

2010-10-19 @ 17:19:23
URL: http://inthesky.blogg.se/
Postat av: Emma - mamma till Meja och Alvin

Usch dte låter inget skoj. Hoppas du får en bra natt och vaknar piggare imorgon!

Kram

2010-10-19 @ 19:27:22
URL: http://emmaoskrutten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0