2 okt: Rumsbyte

Jaha så då var det gjort nu då :S, vet inte riktigt vad jag ska tycka om det men det blir nog bra bara jag vant mig vid det ;). Det har tagit hela dagen att först tömma den gamla vattenblåsan och sen fylla den nya, hoppas att den nya blir lite mer dämpad än vad den gamla var, dock så får jag lov att vänta i några veckor innan jag kan säga hur den blev för det kan visst ta upp till 3 veckor innan dämpningen stabiliserat sig helt. Tindra var iallafall jätteglad när vi satt därinne på hennes rum efter att vi tagit in hennes nya möbler. Hoppas att hon sover bra nu när hon ska sova själv därinne. Imorgon så ska vi möblera klart inne hos henne :O).

Idag så har vi byggt koja för första gången och det tyckte Tindra var jättemysigt så hon och Emma har legat där och läst bok mest hela dagen :D.

Nej nu ska jag mysa med Emma lite, hoppas ni får en bra kväll :D.

Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: Madde

Roligt med rumsbyte. Läste ju nu att vi är från ungefär samma ställe. Eller ja kommun i alla fall :D . Jag bor i Falun, inne i stan är inflyttad hit iofs men samma kommun. Var meningen att jag skulle på rock i övertänger förra helgen men sonen blev magsjuk.



Tack för grattiset förresten. Hoppas ni har en fin dag? :)

2010-10-02 @ 23:36:35
URL: http://www.saramadeleine.se
Postat av: Madde

Sv: Tack :-D . Vi bor mitt i stan. Högst upp på svärdsjögatan precis innan lugnet rondellen. Svårt att förklara det blir mot knoppen men är ändå inte knoppen. Tandläkaren ligger en bit in. Folk som kommer hit och fått tandställning någon gång eller varit med någon som fått brukar säga att USCH där var man många gånger haha ;-) . Mitt i mot ligger kyrkogården =) .

Va kul att bo så nära. Jag har inte varit ut till Enviken och Tänger men hört att de är så fint där ute :) .



Förstår dig precis, skulle nog göra som du att helt enkelt ta över rummet när det ändå inte utnyttjas hela tiden :) .

2010-10-03 @ 00:25:46
URL: http://www.saramadeleine.se
Postat av: Nina

tack goding! vart väldans nöjd! :D



är inte förrän nästa vecka som vi är själva. å vägen dit är lååååångt. så mkt å göra med skola, inskrivning, lägenhetesvisning, föräldrarmöte etc å theo har åkt på ögoninflammation. han blir hemma imorrn! super tajming! så jäkla synd om han med. ser ut som om han fått en blåtira. vakna upp å kunde inte se.. :S



vad är det för vattenblåsa du pratar om ?



krams

2010-10-03 @ 14:43:16
URL: http://deliciously.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0