21 okt. Äntligen kväll :P

Å vad dagen började bra, sov ända tills klockan ringde :D, gick och hämtade Tindra och så låg vi och myste jättelänge i sängen. När vi klev upp så åt vi lite frukost och sen åkte vi ner till dagis där lämningen gick hur bra som helst, är så glad över att det äntligen släppt ordentligt det där med lämning :O).

Åkte hem och satte mig och började jobba med bokföringen, och herrejösses vad det är mycket att reda ut när man varit borta i 22 månader hahahaaa, men det löser sig väl så småningom :P. Men idag så gjorde jag 6 timmar istället för 4 och har massor kvar tills imorgon :/. Igår så hämtade jag ut min arbetstelefon och måste erkänna att jag gillar den skarpt hahahaa

Den svarta är det :O)

På eftermiddagen så var mormor och morfar hit på en fika och då hade dom en bukett rosor med sig till mig, så fina, tack så mycket snälla <3

Tindra var jättepeppad inför läggningen ikväll och sa till mig när vi gjorde henne iordning att "mamma kommer sen" flera gånger och den gick hyfsat bra, hon ropade på mig och Emma några gånger och var trulledsen några minuter men sen så somnade hon, så det verkar ändå som om det kommer gå bra med den här nya rutinen. Så skönt :D.

Ha en skön kväll :D

Puss & Kram


Kommentarer
Postat av: Emma - mamma till Meja och Alvin

Jag är ju förskollärare så dom flesta sångerna kan jag ju :)

2010-10-21 @ 20:22:24
URL: http://emmaoskrutten.blogg.se/
Postat av: Sara

fin telefon :) <3

2010-10-21 @ 20:47:56
URL: http://inthesky.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0