23 okt: Familjelördag :D

Imorse så vaknade lillhjärtat 6,20 vilket jag är så nöjd med :D. Igårkväll så gick läggningen jättebra, hon ropade på mig 3-4 gånger, var inte ledsen alls utan bara ropade och sen sov hon :D. När jag tittade på temometern så stod den på -10,8 grader, HUAAAAA vill inte gå ut alls men vi har tänkt att efter att Tindra ätit (hon får sova i bilen) så drar vi till Borlänge och Auqva Nova, ett äventyrsbad, och har en mysig eftermiddag där hela familjen, eller ja nästan hela för bästa Sara saknas ju, men när hon kommer hem över jul så åker vi och badar igen och då blir det HELA familjen :O).

Nu på förmiddagen försökte jag ta kort på dimman som ligger ovanpå vattnet men har inte riktigt lärt mig inställningarna än, måste nog gå en fotokurs till våren hahaha


Bilderna från igår




Vad ska ni göra idag då?

Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: Sara

Fin blomman blev :)

2010-10-23 @ 14:00:12
URL: http://dalkullornagoeswild.blogg.se/
Postat av: Nina

fina bilder som alltid..



tycker det är så fint med kålen som du har i "rabatten".. brukar alltid sätta sådan på min mormorsgrav. en favorit faktiskt. står sig så fint å härlig färg med!

2010-10-25 @ 00:03:26
URL: http://deliciously.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0