29 okt: Äntligen helg :D.

Ååååå gud så skönt att det är helg :D. Är så fruktansvärt trött så jag tror jag går sönder, hoppas bara att jag kan få sova lite i helgen....

Emma har höstlov och det är bestämt sen länge sen att hon skulle åka upp till Sara och vara där under lovet, så idag satte jag henne på tåget och har fått några uppdateringar på vägen och enl dom så är hon fortfarande på väg upp så hon satte sig inte på fel tåg vilket hon var lite nervös för ;P. Visste att du skulle klara det bra gumman :O) <3 Och tänk vad roligt dom kommer ha det där uppe en hel vecka, skulle vara skoj att vara en lite fluga som kunde sitta på väggen och smygkika lite på dom hahahahaaa.

Idag fick vi våra kalendrar för nästa år på jobbet och blev verkligen sjukt nöjd med den jag valt :D. Den är i rosa mockaimitation och har plats för både en penna och en liten miniräknare som jag tror jag ska ta och hämta ut :P. Det enda som är lite tråkigt är att jag måste vänta med att börja använda den tills den 13 dec :( men den dagen finns det redan en anteckning hahahaaa. Tindra har nämligen luciafirande i kyrkan med dagis då :O).

Nu ska jag nog gå och hjälpa Tommy lite med maten för jag är så hungrig :/.

Ha en skön fredag :O).

Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: Emma - mamma till Meja och Alvin

Tack :) Hoppas verkligen att det släpper fort. Söndag är liksom en rätt viktig dag för oss...

Kram

2010-10-29 @ 18:27:33
URL: http://emmaoskrutten.blogg.se/
Postat av: Nina

haha ja skickar vidare alla tips till en annan som har det ännu värre. men det e ju trevligt å höra att te:et smaka ok iaf!



ja måste beställa en ny almenacka.. ja har ju en, men den går ju ut.. min är oxå proppfull. å min 13e är oxå bokad. ska ju bli sååå mysigt med luciafirande..



när ja gick i mellanstadiet och lågstadiet så möttes vi alla på skolgården. 6orna fick hålla i facklor och så gick vi fackeltåg till förorten bredvid vår. å så gick vi i kyrkan.. så jäkla fint. saknar det faktiskt. va så mysigt,,



så nu ser ja fram emot lussefirandet som fanken,. ska se till att gå upp å se ;)

2010-10-29 @ 20:42:27
URL: http://deliciously.se
Postat av: Sara o emma

Vi saknar dig men har kul! Nu så ska vi se film! <3

2010-10-30 @ 00:24:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0