4 okt. Åka kana mamma :O)

Ja vi är hemma idag med för Tindra är fortfarande genomförskyld och lätt febrig :S. Har bestämt att om hon inte blir sämre tills imorgon så ska vi följa med Tommy en stund mitt på dan, för han kör på väg 50 imorgon och på onsdag och det innebär att han kör förbi här hemma hela dagarna :D.

Idag så sov lillhjärtat till kl 8 och när jag kom in för att ta upp henne så möts jag av ett glatt HEJ och sen ÅKA KANA MAMMA, så söt :D, sen har hon åkt kana hela förmiddagen. Nu har hon kommit på att man inte behöver sitta på rumpan när man åker utan det går ju att ligga på mage med, både med huvudet först och med fötterna, så gissa om jag har hjärtat i halsgropen lite då och då hahahaaa. Själv har jag plockat lite till där inne, bl.a. så har jag skruvat bort 2 av garderobsdörrarna och gjort om dom till leksaksskåp, blev jättebra :D (Kort kommer senare när vi är mer färdiga där inne) Funderar på såna där träbokstäver till dörren, men tycker dom som finns på BR är så skrikiga, vet ni om det finns några andra att köpa?????

Älskade kana






Hade tänkt att hedra Kanelbullensdag med att baka bullar idag men känner att det är nog ingen bra ide alls med mina axlar idag, tråååååkigt :S Som tur är så vet inte Tindra om att det är kanelbullensdag så vi får fira den en annan dag när jag inte har så ont :O).

Hoppas ni får en bra dag :D.

Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: Emma - mamma till Meja och Alvin

Jag vet ju inte hur dom på BR ser ut, men på Åhléns har dom söta träbokstäver med olika djur :)

Kram

2010-10-04 @ 17:32:18
URL: http://emmaoskrutten.blogg.se/
Postat av: Madde

Åh va söt :).



Såg att en mamma redan svarat men William fick sina från Åhlens och dom är fina. Dom hade lite här: http://www.countrybymail.se/se/grp/bokstaver-i-tra.php , fast då kanske det blir lite tråkigt istället :)



sv - Ja det där är verkligen en knivig fråga. Jag brukar själv fundera över det, jag tänker att jag låter William (min son) själv göra valet. Kanske om (vilket man hoppas aldrig sker) det skulle hända något kanske han själv vet vad han vill. Det är verkligen en jätte svår fråga.



Va kul att stabiliseringen funkar för din sambo med :D . Är han också nöjd?



Kramar!

2010-10-04 @ 20:51:01
URL: http://www.saramadeleine.se
Postat av: Anonym

Tack =)



Detsamma, de är ju för goa! O va roligt hon verkar ha med Kanan :) En sån får vi införskaffa sen :)

Kram

2010-10-04 @ 21:24:48
Postat av: Jenny -Mamma till Alde

Glömde skriva att det va jag som skrev;)

2010-10-04 @ 21:25:28
URL: http://theyenny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0