5 okt: Studiedag hos Tommy :

Tindra vaknade feberfri imorse så då bestämde vi att vi gör en studiedag med Tommy så får vi se vad han syslar med hela dagarna :D. Passar ju så himla bra eftersom han åker förbi utanför huset flera gånger om dagen nu :D. Hade stekt plättar igår som jag packade ner tillsammans med lite frukt och dricka och så gick vi upp till vägen för att bli upplockade :D

En mycket förväntansfull liten tjej


Äntligen kommer han :P      Lastning av VARM asfalt     Utvägning från verket


Ops 1,5 ton för mycket        Läggaren                             Tippar i läggaren


Halvvägs uppe          Helt uppe                          Blev visst lite kvar som måste skrapas ur för hand


Naturligvis så var det en del bus på vägen till läggaren också


Nu hann vi bara vara med en vända innans läggargänget skulle ta lunch men det passade rätt bra i tiden, för då hoppade Tindra och jag av hemma och så kunde hon sova lunch i lugn och ro i sin egen säng och bara hon har vaknat så hoppar vi på igen nästa gång han åker förbi :O). Måste faktiskt säga att det var lite roligt att vi kunde vara med för jag hade ingen aning am vad han igentligen gjorde och jag hade aldrig sett en läggare förut, men nu har jag :D.

Hoppas ni har en bra dag och så hörs vi lite senare :D

Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: Sara

haha en napp i munnen ska man väl ha!!

2010-10-05 @ 14:16:49
URL: http://inthesky.blogg.se/
Postat av: Emma - mamma till Meja och Alvin

Du frågade hur förskolan verkar. Alltså helt ärligt så är jag inte så imponerad, MEN Meja tycker att den är toppen så vi får se. Man kanske inte ska döma dom efter bara två dagar...



Kram

2010-10-05 @ 20:49:50
URL: http://emmaoskrutten.blogg.se/
Postat av: Nina

hahah då är jag med! :D



sådär sitter gärna theo oxå med sina nappar S ser så roligt ut!

2010-10-05 @ 22:36:19
URL: http://deliciously.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0