1 sept: Höst :S

Ja så var det höst även i almenackan då :( men lite mysig är den ändå, man får ju tända en massa ljus och öppna spisen och det gillas skarpt :O).

Vad har den här dagen bjudit på då?

Eftersom jag inte kunde sova nästan nåt alls inatt och Tommy skulle vara på hemmaplan och skruva lastbil så var det han som körde Tindra till dagis och jag fick sova en stund  på morgonen :O). Lämningen hade inte gått så där jättebra och när jag hämtade så berättade fröken att hela dagen varit mer eller mindre ledsen :(, hoppas på en bättre dag för henne imorgon.

Emma stackarn kom hem och mådde riktigt uselt :(. Efter maten så gick hon och la sig och när hon vaknade igen så mådde hon lite bättre, hoppas att det vände åt henne så hon är frisk imorgonbitto när hon vaknar <3 <3


Sara hade en jobbig natt även hon, hoppas den här blir lite bättre ;). Men just nu så är hon på puben med skolan och sist jag pratade med henne så verkade det ok :). Idag så har vi beställt tågbiljetter tills i slutet av sept för då ska Sara komma hem en vecka :O). <3 <3

Tommy lyckades laga lastbilen och sen åkte han iväg och när jag pratade med honom nyss så berättade han att dom saknar bilar på eftermiddagsskiftet så han kan få köra både förmiddag och eftermiddag vilket är bra för då blir det lite timmar även denna vecka :O).

Nu ska jag titta på tv med Emmsan så ni får ha en bra dag :D.

Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: mamma

ja hoppas att ni får sova allihopa och att Emma inte blir sämre pusssss på er alla <3333

2010-09-01 @ 20:47:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0