10 sept

Äntligen fredag :O).

Tindra och jag hade en jättemysig morgontillsammans :O). Vi låg i sängen och myste en stund innan vi gick upp och åt frukost, sen sa jag att nu var vi tvungen att åka då skyndade hon sig in till sängen och la Phu där och sen kom hon med sina skor och sin mössa och vi hjälptes åt med ytterkläderna, sen satte vi oss i bilen och pratade om allt möjligt och hon var så glad ända tills hon såg att vi svängde ner till dagis, då blev hon så arg och ledsen och ville verkligen inte alls dit, men nu vet jag ju efter samtal med fröknarna varje morgon att det går över men fyyyyyy vad jobbigt det är att lämna henne när hon är så ledsen :(.

Det var en inne på kontoretdag idag och den här gången så lyckades dom fixa min dator så nu kan jag faktiskt jobba på riktigt nästa vecka, ska bli skönt att ha något vettigt att göra då :O). Beställde min första massagetid på ca 2 år, gissa om det ska bli skönt :O) :O).

Hämtade upp Emma på vägen hem så hon var med mig när vi hämtade Tindra på dagis och även om hon leker och är jätteglad när vi kommer så bara hon får syn på mig (idag oss) så blir hon superarg och börjar storgråta?????

Just nu så sitter min 2 stora sötnosar och tittar på ett avsnitt av Vampire dierys tillsammans, sitter i telefon med varandra och pratar om vad som händer , så GULLIGT. Äkta syskonkärlek <3 <3 <3

Ps) Har ni kommit ihåg att rösta på Emmas elskåp idag :P, (sista dagen är på tisdag så då slutar jag tjata om det hihihihihiii) http://elskap.fortumkampanj.se/?ref=nf#/emma-lundberg-holm.aspx.

Vad ska ni göra ihelgen då?

Ha en mysig fredagskväll :D.

Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: Sara

Jaa men mitt avsnitt slutade fungera och internetet är mega kasst idag :( uhu! <3

2010-09-10 @ 21:09:21
URL: http://inthesky.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0