14 sept.

Lämningen imorse gick relativt bra imorse dock så hade hon en darrande underläpp när jag gick men fick iallafall en slängpuss :O). Resten av dagen hade gått bra, så skönt :D.

Håller på med jordens tråkigaste uppgift på jobbfronten just nu :(. Jobbet har köpt in ett nytt "spararprogram" så nu håller jag på att lägga upp en lista på alla våra kunder, vilket är väl mellan 500-700 nånstans :S men tror att jag kommit halvvägs :O).

Idag så har snickaren varit här och påbörjat rivningen och imorgonbitti så kommer han hit och sågar upp golvet och tar bort den blöta sågspånet och då får vi se hur stor vattenskadan är :S Håll tummarna för att den inte är så stor är ni snälla :P.

Har vunnit 3 auktioner i dag på Tradera, lite nya kläder åt lillpluppan då alla hennes gamla är för små nu :P.



Totala summan för alla tre auktionerna blev på 200 kr inkl frakt, tycker att jag gjort världens kap :O).

Ha en skön kväll :O).

Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: emma

vilka fula byxor , haahaha ;)<3<3<3<3

2010-09-14 @ 21:27:49
Postat av: mathilda

Tack :) kan tyvärr inte önska en bra dag just nu (fel tidpunkt) men sov gott :D hahaha Kram!

2010-09-14 @ 21:48:26
URL: http://mathildernas.blogg.se/
Postat av: Jenny - Mamma till Alde

Vilka fina kläder du fyndat! Jag fyndade lite nyss jag med faktiskt på tradera :)



Ja, det är jätte skönt att hon bor i huset bredvid, o sen är de i en lokal tv¨ggr i veckan, men det tar 10 min att gå dit=)



Går det bra på dagiset för Tindra? Läste om en darrande underläpp, det kan ju bli så, men den försvinner på två röda när de får syn på sina vänner o allt roligt!

Kram

2010-09-14 @ 23:00:14
URL: http://theyenny.blogg.se/
Postat av: Emma - mamma till Meja och Alvin

Du... det går fortfarande att rösta på Emmas elskåp. Tyckte du skrev att tävlingen tog slut igår?

2010-09-15 @ 11:25:53
URL: http://emmaoskrutten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0