16 sept: Dålig start på dagen :(

Lillhjärtat vaknade 10 min före klockan imorse så vi låg redan och mös tillsammans i sängen när klockan ringde :P och den här morgonen så hade vi sällskap av Tommy, så mysigt :D. Klev upp och klädde på oss och Puh fick stanna hemma och när vi kom fram till dagis så fick t.o.m tuttarna stanna kvar i bilen, första gången sen starten, och vi pratade och hon var så glad på vägen in. Men när vi kom in och inte "rätt" fröken var där så började hon storgråta och villa absolut inte att jag skulle lämna henne där :(. Det är så himla jobbigt att gå ifrån henne där när hon är så ledsen :( :(. Har ringt och kollat och dom säger att det är lugnt, så jag hoppas det  :P, visar sig väl när jag hämtar i eftermiddag .....

Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: Emma - mamma till Meja och Alvin

Jobbigt att "hennes" fröken inte var där :(

Kram

2010-09-16 @ 09:10:47
URL: http://emmaoskrutten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0