16 sept

Dagen hade varit rätt bra trots den dåliga starten, vilket var skönt att höra :O). Efter lunch så hade hon sovit nästan 2 timmar :S, så jag tänkte att det blir nog en sen kväll, men ack vad jag bedrog mig .... redan kvart över 6 började hon säga att hon var trött och ville sova. Lyckades hålla henne uppe till kvart i 7 och 7 sov hon, känns som att det är nåt på gång där :(.

Idag så har jag inte gjort så mycket, jobbat på förmiddagen, hade mormor och morfar här på en snabbfika mitt på dan och äntligen tagit hand om tvätten :P.

Nu ska jag titta på tv en stund men sen blir det en tidig kväll för jag är supertrött och mår rätt risigt :(.

Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: Sara

gå och lägg dig och krya :D <3

2010-09-16 @ 20:24:37
URL: http://inthesky.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0