2 sept

Tindra blev jätteledsen när jag lämnade henne idag på dagis och det hade inte varit någon bra dag för henne idag heller utan hon hade varit mest ledsen :(, känns inge vidare alls men nu är vi lediga i 3 dagar och så hoppas jag på att det blir bättre för henne nästa vecka :).

Idag så har jag jobbat en stund på förmiddagen och resten av dagen har gått till att bädda rent i alla sängar, bytt gardiner åt Emma, tvättat ett jättetvättberg, klippt gräsmattan och naturligtvis lagat mat. Så himla tråkig dag med andra ord :P. Som pricken över i:et så har jag migränmonstret på besök och haft det hela dagen och det spelar ingen roll vad jag gör så vill han inte åka härifrån :(.

Fick besök av mormor och morfar och det blev en liten ljuspunkt på denna dag :D.

Har också hunnit prata några gånger med Sara och det känns bra att vi kan göra det :D

Hoppas på en lite roligare dag imorgon ;O).

Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: Sara

vi ska prata jämt :) älskar dig <3

2010-09-02 @ 20:39:17
URL: http://inthesky.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0