21 sept.

Idag så har mitt stora hjärta kommit hem :O). Just nu ligger hon och sover, hon kom med nattåget och hade inte kunnat sova ;D. I eftermiddag så är det tänkt att hon ska hämta lillhjärtat från dagis och mellanhjärtat från bussen :O). Gissa om det kommer bli ett glädjetjut på dagis när Sara kommer in :D. Det är så bekvämt att hon har körkort, nu kan ju hon åka och göra sånt där medans jag gör något annat nyttigt här hemma :O).



Är inte så förtjust i hösten då det mest är regn och rusk ute :( dock så älskar jag höstens fina färger :D, och eftersom vi har haft turen att ha några fina dagar nu så har jag passat på att ta några fina höstkort :D.

Vackert :D.

Fint svanpar i dammen nedanför oss :)


Idag så kommer det hit en kille och ska mäta fuktnivån i golvregeln som blev blöt pga vattenskadan och när vi vet den nivån så kanske vi kan få ett ungefärligt datum på när dom kan börja lägga golvet där inne :P. Förhoppningsvis så är den torr nu hihihihihiii

Nej jag ska väl försöka jobba lite, men har fortfarande lite problem med nya programmet, det vill inte riktgit fungera :(.

Ha en bra dag :D.

Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: mamma

Visst är det HÄRLIGT <3<3<3<3

2010-09-21 @ 11:21:45
Postat av: Nina

hihi kan tänka mig att det blir glädjetjut. :D roligt. å mysigt!



jätte fina bilder! ser ut att vara en väldans massa skog där du bor =)



igår va han helt underbar hela dagen dessutom. wow faktor på den. idag börja han gnälligt men va toppen glad då han åkte mot dagis. så ja hoppas han är på samma humör då ja kommer å hämtar honom sen..



kramis!

2010-09-22 @ 09:08:54
URL: http://deliciously.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0