23 sept.

Hade sån tur att jag ropade in 2 par vinterstövlar till lillhjärtat till en superbra pris på Tradera, så nu är hon färdig inför vintern :D.


Tänkte att dom rosa skulle stå på dagis som reserv och att hon skulle använda dom lila. Har dessutom ropat in lite mer kläder åt henne, kan inte förstå men ALLT i hennes byrå är för litet på bara 1-2 veckor ??????? Kommer inte ihåg att det gick så fort med dom andra två men det lär det väl gjort hahaha.



Idag så är verkligen motivationen LÅG när det gäller jobbsidan men jag jobbar på och hoppas verkligen att datakillen har fixat det tills imorgon så jag slipper sitta och göra allt dubbelt i fortsättningen, vilket jag får göra nu :(.

Hoppas ni får en trevlig dag :D.

Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: Sara

<3

2010-09-23 @ 11:28:56
URL: http://inthesky.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0