29 sept

För att vara en dag som började nästan helt smärtfri så har den bara utvecklats till det sämre :(, nu har jag så ont så jag tror att jag ska tuppa av snart .......

Lämningen gick iallafall hyfsat och när jag hämtade så talade fröken om att hon haft en helt fantastisk dag men massa skratt och bus, så skönt att hon verkar funnit sig till rätta nu :D.

Är lite farsinerad av naturen just nu .... i dikena häromkring så har lupinerna börjat blomma igen, rosenbuskarna blommar och likaså klematisen, detta smatidigt som höstglöden också börjar blomma :P. Men vackert är det i rabatten så man ska väl inte klaga hihihiii.





Hoppas ni får en bra kväll :O).

Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: Emma - mamma till Meja och Alvin

Hoppas du mår bättre imorgon!

Kram

2010-09-29 @ 19:56:53
URL: http://emmaoskrutten.blogg.se/
Postat av: Sara

Va fina blommorna va :)

2010-09-29 @ 21:24:36
URL: http://inthesky.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0