30 sept. Lite irriterad

Måste bara säga att jag är lite irriterad på Idoljuryns sätt att komma med kritik. Man kan faktiskt säga allt på 2 sätt, antingen så är man rent elak eller så kan man ge konstruktiv kritik och dom som ändå kallar sig för proffs borde väl kunna ge konstruktiv kritik, eller????? Jag håller med om att Malins framträdande igår inte var bra, men att jämföra det med ett kolikbarn i megafon, eller säga att dom kommer för att hämta henne med dom långärmade vita tröjorna (visserligen så sa han strax efter att det var ett skämt, ett mycket dåligt skämt tycker JAG) tycker jag inte känns så kontruktivt, mest bara ELAKT. Ja visst är det så att om man ger sig in i leken så får man den tåla men jag tycker iallafall att det där var att gå över gränsen. Det är min persoliga åsikt.

En av hennes mycket bättre låtar, (jag tror att om hon gjort den här igår så hade hon fortfarande varit kvar i tävlingen)


Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: mamma

ja dom har ALLTID varit raka på sak och fårr kritik för sina komentarer och elaka har dom alltid varit därför tycker jag inte att det är kul att se på Idol. Men Malin var inte bra heller igår bättre kan hon men som du säger man kan säga det på ett annat sätt men jag tycer att don går in för att trycka ner folk och det är inte speciellt kul.Hoppas att du mår bättre i dag <3

2010-09-30 @ 08:51:55
Postat av: Sara

Ja hon är ju bra annars :D

2010-09-30 @ 10:14:10
URL: http://inthesky.blogg.se/
Postat av: Nina

du har en award inne hos mig! :D

2010-09-30 @ 10:55:59
URL: http://deliciously.se/
Postat av: Nina

va såå lite så :D

2010-09-30 @ 21:27:04
URL: http://deliciously.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0