8 sept

Lillpluppan var ledsen imorse med när vi kom till dagis men istället för att klamra sig fast vid mitt ben så sprang hon fram till fröken och kröp upp i hennes knä och satt där och var jätteledsen och arg, får väl se det som ett framsteg i hela prossesen :P, även om det svider i en mammas hjärta när dom går till någon annan när dom är ledsen :S, jösses så komplex man är hahahaaa. Men resten av dagen hade varit rätt så bra sa dom när jag hämtade, Tindra hade varit med och lekt i våtrummet och det hade varit superroligt :O).

Medans hon var på dagis så passade jag på att börja slipa på sängen och hann med att grovslipa halva innans händerna var helt bortdomnade :P, ska ta den andra halvan imorgon men sen tror jag Tommy ska få ta hand om finslipningen, han är mycket bättre på det än mig. Nästa vecka så ska jag måla den vit och måla dit några hjärtan på sidorna och bakgaveln och sen ska namnen och årtalen också målas dit på bakgaveln, men sen är den färdig att sovas i :D, tror hon kommer sova som en gudinna i den :O).

Efter dagis så åkte vi ner till mormor och morfar och fikade lite, Tindra fick också njuta av en liten sagostund med morfar, vilket hon uppskattade mycket :O)


Igår när Tommy var hemma så passade vi på att åka och titta på golv och vi hittade jordens snyggaste golv


Ni fortsätter väl att rösta på Emmas tävlingsbidrag :P.
http://elskap.fortumkampanj.se/?ref=nf#/emma-lundberg-holm.aspx

Ha en skön kväll :D.

Puss & Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0