29 april: Helg igen :P

Just nu så tycker jag inte att det är något annat än helg hela tiden, inte för att det gör något :P, men jösses vad tiden går fort.

Idag så har jag jobbat heldag på kontoret, då det behövde täckas upp för en kollega som var borta idag. Men idag så önskade jag verkligen att vi bott inne i stan eller haft dagis där inne så man hade kunnat hämta Tindra och sen handlat innan man åkte hem, nu fick jag skynda skynda skynda mig hem (hade ju övertid på dagis ändå eftersom jag jobbade heldag) för att sen handla hemma på Tempo och där hade dom inte alls det jag ville ha, tex frukt till en mumsig fruksallad nu på kvällen, så nu sitter jag här och är vrålsugen på något och det enda som finns är en massa godis :( och det jobbar jag hårt för att låta bli, än så länge har jag klarat det...

Nej nu blir det soffan och något dåligt på tv, hoppas ni får en bra kväll.

Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: mamma

PEPPPPP

2011-04-29 @ 23:24:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0