7 april: Vägning nr 8

Jaha så var det torsdag och vägningsdag igen och denna gången så blev jag jättebesviken. Har min första +/- 0 vecka och missförstå mig rätt, jag är jätteglad över att det inte var + på vågen men hade ju en förhoppning om att jag skulle vara på 2 siffrigt till påsk och det kommer jag inte klara nu :(. Men ja jag är jätteglad och stolt över att det är minus 6,3 på 8 veckor och bara för att jag fick ett +/- 0 resultat denna veckan så ger jag INTE upp utan tar nya tag till nästa vecka och hoppas på bättre siffror då :D.



Blev dock lite full iskratt åt mig själv på mötet, hade tänkt köpa en av deras chipspåsar till helgen och likaså en chokladpåse men gjorde det inte  för att jag var så himlans sur på mig själv. Nu har surheten gått över och jag kan inte annat än att skratta åt mig själv hahaha.

Ute blåser det full storm så någon promenad idag blir det inte, men därimot så blir det wok till middag. Kan nog lugnt påstå att det är en ny favorit här hemma :D.

Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: Emma - mamma till Meja och Alvin

Hehe bra att du inte ger upp :) Kroppen gör ju sådär ibland även om man är duktig med maten



Kramar

2011-04-07 @ 15:48:04
URL: http://emmaoskrutten.blogg.se/
Postat av: mamma

det är jättebra Helen platåerna kommer ju med jämna mellanrumm bara att hålla ut och kämpa på du är jätteduktig gumman. Blir nog - nästa vecka <3<3<3<3

2011-04-08 @ 07:34:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0