11 aug: Vägning nr 25

Japp idag så är det torsdag och det betyder vägning och det blev ett STORT minus idag :D. Hela 2,7 kg så nu är det totalt - 16,8 kg, lika mycket som en fullvuxen kalkon, hahaha



Tindra har slutat sova lunch på dagis nu efter semestern och idag så var hon så oerhört trött så hon gick och la sig redan kl 5, hoppas hon sover hela natten nu bara :O.

Var ner till mormor och morfar och plockade krusbär på eftermiddagen som jag ska koka saft på, tycker ju om krusbärscider så då tänkte jag att krusbärssaft borde också vara gott. Vad tror ni?

Idag så kom min söta lilla Sara hem till Sverige igen så nu får jag snart den där kramen som jag så väl behöver nu :D.

Ha en skön kväll.
Puss & Kram


Kommentarer
Postat av: Emma -mamma till Meja och Alvin

Jag misstänkte att det var något sånt som hade hänt. Inte lätt med stora barn, mannens killar är väl snart på väg in den där fasen...



Kramar

2011-08-11 @ 20:16:26
URL: http://emmaoskrutten.blogg.se/
Postat av: mamma

Men vilken liknelse hahahaha men BRA gjort gumman!!!! pep pep på dej fast det verkar du inte behöva men ändå <3<3<3<3<3<3

2011-08-12 @ 10:16:53
Postat av: Nina

hahah skön liknelse med en kalkon Asg

duktig du är!

2011-08-12 @ 15:08:37
URL: http://deliciously.se
Postat av: Jenny - Mamma till Alde

Du är så duktig!!!! Vad gör du för att gå ner så mycket?! Hoppas att allt är bra med er, har knappt hunnit sitta ens vid datorn som jag jobbat :P

Kram

2011-08-14 @ 10:32:14
URL: http://theyenny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0