12 aug: Dödstrött men glad över kramarna från mina stora <3

Usch vilken dag jag haft idag. Har varit så otroligt trött och näst intill apatisk, men blev lite bättre när jag hämtat hem lillhjärtat och vi kunde sitta ute i hammocken och mysa med saft och en massa sagoböcker, senare på eftermiddagen så kom mina stora hjärtebarn hem, så då fick jag massor av sköna och goa kramar :D.

Nu har dom åkt vidare till sin pappa för att vara ute på sjön med honom i hans båt imorgon. Får väl se om vi ses något där ute eller inte :P. Det är dags för årets höjdpunkt för alla båtintresserade runt Runn nämligen Poker-Runn, vi var naturligtvis ut även förra året och ni kan läsa om den dagen här, ska lägga fram kameran ikväll så jag inte glömmer den men jag hoppas att det blir lite länge avstånd mellan oss och powerbåtarna iår hahah.

Ha en skön helg alla glada :D

Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: Nina

Oooo kan tänka mig att det inte va skoj.. guuud ja som har så mkt tjafs med theo nu. han är inte ens 3. man kan ju bli något rädd inför framtiden. att man ska behöva tjafsa med dem tills dem flyttar hemifrån (typ).. skönt att det ordnade sig iaf!



kramar

2011-08-12 @ 23:23:06
URL: http://deliciously.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0