23 aug: Nu var det dags igen då :O

Ja så var det dags att köra flyttlass åt Sara igen då, imorgon så styr vi mot Grythyttan där hon ska börja på ett nytt program som jag tror kommer passa henne mycket bättre och dessutom så är det bara 20 mil dit :D, så man kan ledigt åka över en dag, vilket jag tycker känns jätteskönt. Idag har vi packat släpet och fast Tommy är en hejare på att packa så gick vi bet med att få på allt som ska med, men som tur är så har ju pappa S en kombi så han fick in det som blev "över" :D.

Men som ett brev på posten så kommer ju el värko på besök när jag burit nåt tungt så just nu sitter jag i soffan och väntar på att Iprenen ska ramla ner och kombinerar väntandet med en ansiktsmask, och det känns faktiskt lite skönt :P. På spisen puttrar morgondagens lunch, Svartavinbärsgryta, och fast jag normalt sett avskyr svarta vinbär så är den här grytan supergod, men kan igentligen inte säga att det smakar så mycket vinbär av den :D.

Ha en skön kväll.

Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: Sara

Mums :)

2011-08-24 @ 00:15:36
URL: http://dalkullornagoeswild.blogg.se/
Postat av: mamma

ja då var det dax igen .... men håller med dej att det här passar förhoppningsvis bättre tror det. och BARA 20 mil SKÖNT. Hoppas Iprenen hjälpte gumman..... Säger som Sara MUMS den är SUPERGOD!!!! Kör försiktigt ner <3<3<3<3 ses när ni kommer hem

2011-08-24 @ 08:30:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0