29 aug: Vardag igen då

Jaha så var all semester för i år slut, iallafall före jul, och jag kan väl inte direkt påstå att jag känner mig fullt så utvilad som jag hade hoppats på, faktum inte alls, men det lär väl lösa sig ändå :P.

Idag så har jag fått väldigt mycket gjort på arbetsfronten och har "bara" en riktigt knepig sak att ta tag i imorgon. När jag jobbat klart så gick jag ner i tvättstugan och började ta hand om tvätten och samtidigt så tappar jag upp en bad, kände att jag behövde ligga en stund i riktigt varmt vatten, tänkte att värken i armbågen och axlarna kunde släppa lite :). Medans jag ligger där och njuter så ringer telefonen och det är mamma som frågar varför jag inte öppnar dörren, så himlans typiskt, jag hade inte hört henne när hon var här och ringde på :(. Så när jag hämtat Tindra från dagis så åkte vi dit och myste lite, blev bjudna på kvällsmat, tack snälla för det :D, och bara pratade en hel massa strunt hahaha.

Ja det där var nog min dag på det stora hela. Hur har eran dag varit?

Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: Nina

Dem var utländska mormorn och ungen. Å kan man inte säga något annat än "va gör du" på svenska, så skäll ut honom på egna språket. Det spelar ju ingen roll. Bara man säger något. Det var alltså min man som fick säga att han skulle be om ursäkt. 'Känns bara som Om hon nu va där med honom på bvc, så borde hon ju ändå förstå svenska? Hur ska hon annars förstå vad bvc tanten säger. är ju ingen poäng med det. Är ju absolut inte bara ungen som gjorde fel. Ja menar om ingen säger hur han ska bete sig, så hur ska han veta? Dem testar ju å har sig. Men det var liksom det att han tog verkligen sats för långt håll å riktade in sig på Theo (aldrig sett någe liknande) Å så det värsta va väl att ungen hånlog efteråt. Läskigt alltså.

2011-09-13 @ 13:10:54
URL: http://deliciously.se
Postat av: Abdulastrid

keep it up very nice site

2011-11-30 @ 08:51:08
URL: http://abdulastrid.blogbow.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0