13 dec: Lucia

Idag är det luciafiranden överallt men till min stora lycka så har vi det inte förrän imorgon med dagis :o). Jag är nämligen helt golvad av migrän, började redan igår när vi passerade Gävle Bro på vägen hem och inget hjälper denna gång, varken treo eller sömn :(. Nu har jag iallafall lyckats förflytta mig ut från sängen till soffan. Som jag bara kan tala om är nog ett av dom sämre köp vi gjort för fy f-n vad den är obekväm ...... Men nästa gång (om det blir någon) jag ska få kontrastmedel så tänker jag lägga in mitt veto väldigt högljutt för jag tror nämligen att detta anfall är en reaktion på kontrastmedlet.

Men på soffbordet bredvid mig har jag nåt som gör mig väldigt glad :0). Emma har en tradition som gör mig väldigt glad och den började hon med när hon var 12. Hon köper en julstjärna åt mig till varje 1:a advent, i år så var hon på Lanzarote med Sara och deras pappa, så jag fick en till 2:a advent istället. Tack snälla stumpan :). Visst är det en helt underbart gullig tradition?
Kolla vad vacker den är


Kommentarer
Postat av: mamma

Ohhh så vacker!!!! Kan kankse vara kontrasten. Men UCH att du ska behöva bli såååå dålig. Ring mej i kväll om du orkar så att jag får höra hur det är och om gårdagen.<3<3<3<3

2011-12-13 @ 13:29:50
Postat av: Sara

<3

2011-12-13 @ 21:22:08
URL: http://siistah.blogg.se/
Postat av: Emma!

ja jag är ju så snäll! :D

2011-12-13 @ 23:21:11
Postat av: Sara

<3

2011-12-14 @ 13:59:26
Postat av: Nina Bergquist

å va fin.. ja måste fasen skaffa mig några sådana där... så ojuligt här hemma..

2011-12-15 @ 16:47:01
URL: http://deliciously.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0