14 dec: Luciafirande med dagis

I eftermiddag så var det dags för Luciafirandet i kyrkan med dagis. Och jag kan inte annat än att beundra fröknarna som lyckas få till så mysiga uppträdanden :). Nu hade Tindra ingen lust att riktigt delta idag, det gick bra i tåget in men när hon fick syn på mig så gick hon helt sonika därifrån och skulle sitta i mitt knä istället och ville inte gå fram ens om jag följde med. Och att försöka ta kort på henne gick inte alls då blev hon riktigt arg, så jag får försöka lirka på henne linnet och kronan igen på fredag och ta några kort, måste bara komma på nåt bra att muta henne med haha. Alla muttips är välkomna hahaha.

Efter kyrkan så blev det spontanfika med mormor & morfar hemma hos farmor & farfar. Det var jättetrevligt och vi skrattade gott åt gamla historier medans vi fikade.

Puss & Kram


Kommentarer
Postat av: Sara

Får fixa kort sen ;)

2011-12-15 @ 08:48:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0