15 dec: Världens bästa <3

Jag har nog en av världens bästa karlar :). Han är så snäll och omtänksam mot mig och flickorna hela tiden <3.

Idag så fick han lov att uträtta några ärenden åt mig då jag själv inte hade tid och sen på eftermiddagen så fick jag ett ögonmigränanfall så jag såg inget och klarade därför inte av att köra hem själv :(, så raringen som precis kommit hem bad snälla farfar om skjuts till mitt jobb (ca 4,5 mil enkel resa) för att vi skulle få med oss båda bilarna hem.

Tack snälla raring för all hjälp idag. Älskar dig så mycket <3

Puss & Kram


Kommentarer
Postat av: mamma

JA Tommy är SNÄLL och omtänksam både mot dej och alla tre tjejerna. Där drog du HÖGSTA vinsten gumman <3 <3 <3 fast han fick ju en ( fyra tjejer tänk det är det inte som får bara så där hihi)underbar familj han med hihi

2011-12-16 @ 12:44:55
Postat av: mamma

Ja han är SNÄLL och OMTÄNKSAM Tommy både mot dej och alla tre tjejerna. Där gjorde du en HÖGVINST gumman. Men han fick också en underbar familj hihi så man kan ju säga att högvinsterna var TVÅ.... <3<3<3

2011-12-16 @ 14:16:50
Postat av: mamma

hahaha nu blev det dubbelt men som sagt det kan väl inte sägas för många ggr <3<3<3<3

2011-12-16 @ 14:18:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0