20 dec: Trött, tröttare -> jag

Men herregud vad jag är trött. Började dagen med ett besök hos sjukgymnasten och hon satte en hel massa nålar idag, både mot migränen och armbågen, och visst har dom förvarnat om att man kan bli trött efter trodde dock att dom menade i samband med besöket men på mig verkar det vara fördröjt tills jag kommer hem på kvällen, vilket är bra för jobbet hahaha. Ska gå och lägga mig alldeles snart så jag vaknar pigg imorgon.

Gjorde julkort och skickade via telefonen (använde mig av appen "riktiga vykort") och dom kom fram med posten idag , och jösses så smidigt det var :D, använde mig av detta som jag lyckades muta mig till att på knäppa på henne :P.



Kan verkligen rekomendera den appen om ni vill skicka vykort och använda er av egentagna mobilkort :D

Kommentarer
Postat av: Emma - mamma till Meja och Alvin

Sötskruttan. Kul att du fick ta lite luciabilder på henne :)



Kram

2011-12-20 @ 21:08:18
URL: http://emmaoskrutten.blogg.se/
Postat av: Nina

näe va söt hon är.. gos! :D



ja mina grannar är allt bra! dem är så super snälla! gillar dem verkligen. ibland ska man ha tur :D

2011-12-21 @ 13:21:01
URL: http://deliciously.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0