30 dec: Hemma :D

Imorse körde morfar in mig till avd igen så jag kunde ta nya infektionsprover och denna gång så hade dom sjunkit så jag blev utskriven och ska fortsätta äta penicillin i 8 dagar hemma. Så nu är jag äntligen på hemmaplan igen och kan ta hand om lillhjärtat igen.

På eftermiddagen så kom mormor och morfar hit och hjälpte mig lite med puppis medans Tommy åkte ner till sin mamma och hjälpte till där :).

Imorgoneftermiddag så ska vi åka ner till farmor på en fika och det tycker jag ska bli jätteskönt eftersom jag inte kunnat träffa henne sen allt hände i tisdags, ska bli skönt att kunna krama om henne lite. Och så får puppis leka lite med kusin igen, det blir jättebra och få en chans att prata lite.

Idag fick jag en helt underbar ros av Sara. Tack snälla för den :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0