31 dec: Gott Nytt År och hoppas på ett ännu bättre 2012

Tänkte göra en liten summering av året som gått.

Januari:
Var mycket snö så vi kunde vara ute och åka skoter i massor

Har en blomma på jobbet som blommade för första gången och var otroligt vacker


Februari:
Farmor fyller 61 år

Började på Viktväktarna och började äta fruksallad som fredagsmys, har totalt gått ner 20 kg :D


Mars:
Emma, Tindra och jag åkte upp Till Umeå och överraskade Sara :D och där såg jag för första gången Treo som reseförpackning


April:
Bästa Sara fyllde 20 år


Maj:
Finaste Emma fyllde 18 år

Molly fyllde 5 år

Jag fyllde 40 år


Juni:
Var ute med båten och firade midsommar


Juli:
Var ute ännu mer med båten och passade på att åka och bada i massor. Hann dessutom med att åka upp till Umeå och flytta "hem" Sara igen då hon bestämt sig för att Turimsprogrammet inte var hennes grej. Den resan gjorde vi på 18 timmar t.o.r. så kan lugnt säga att vi var rätt slut några dagar efteråt haha

Emma bodde i jordgubbslandet :D


Augusti:
Vi hade semester och var bl.a. till Stockholm till en fotograf och tog familjekort och syskonkort

Tog även en dag på Gröna Lund



Min söta lilla mormor gick bort :(

Vi bytte till en större båt

Sara flyttade till Grythyttan där hon börjat på Spaprogrammet istället


September:
Begravning för min mormor

Farfar fyller 64 år


Oktober:
Morfar fyller 69 år

Tommy fyller 38 år

Mormor fyller 60 år


November:
Tog ner pilen, vilket känndes extra skönt nu när stormen "Gudrun" drog fram :D


December:
Julbestyr

Vann Disney on Icebiljetter

Tindra fyller 3 år
image description
Söta lilla farfar/svärfar går bort :(. Du är och kommer alltid vara så SAKNAD <3 <3


När man summerar hela året så ser man att det faktiskt ändå varit ett BRA år :).

Så nu vill jag gärna önska er alla ett riktigt Gott Nytt År <3


(obs har använt mig av redan befintliga bilder i bloggen därav de lite olika åldrarna på bilderna)

Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: Sara

Älskar dig :) <3 gott nytt år!

2011-12-31 @ 14:00:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0