6 dec: Ny leksak

Jag nämnde i förbifarten för någon vecka sen att jag fått en förfrågan om jag ville ha en ny leksak eller om jag inte ville ha den och jag kan helt ärligt erkänna att jag funderande länge innan jag tackade ja till den men nu när jag fått bekanta mig lite med den och lekt med den så tror jag verkligen att vi kan bli riktigt bra kompisar den och jag. En av sakerna man kan göra med den är att spela spel och jag har provat på det senaste som alla pratar om Wordfeud och herregud vad jag är dålig hahaha, nu ska jag till mitt förvar tala om att jag ALDRIG spelat Alphabet heller tidigare så jag har ingen som helst aning om hur mycket dom olikfärgade spelmarkerna är värda och inte heller kan jag stava så, jaaaa ni fattar va hahahaa. Om ni vet några roliga appar så säg gärna till :D


Ja så här ser den ut min nya kompis :D Tack snälla M!!!!

Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: Madde

Fin blogg du har :) In och va med i mina tävlingar på min blogg är du söt, kram ♥

2011-12-07 @ 16:39:19
URL: http://lipstokiss.devote.se
Postat av: Jenny - Mamma till Alde

Sicken fin leksak ;) hihi



Jag köpte den på Kappahl, den fanns nu på rean faktiskt. Men den har funnits där länge (som jag suktat efter)

Så kika där!!



naw, tack! Dina barn är med så fina, alla verkar ha ett hjärta av guld och det finns en sån fin värme i eran familj som är sällsynt!



Kramar

2011-12-07 @ 20:44:22
URL: http://jennysjostrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0