7 dec: Vinterland :D

Imorse när jag vaknade så hade det börja snöa och det fortsatte det göra hela dagen ända fram tills nu på kvällen, Det vara såna där stora vackra flingor som jag satt innanför fönstret och njöt av att se dala ner, men då jag faktiskt jobbade samtidigt så glömde jag helt bort att gå ut och ta ett kort, får göra det nästa gång istället. Totalt fick vi nog närmare 4 cm och på fredag så har dom lovat oss mellan 1 och 2 DM, nu hoppas jag bara att det verkligen kommer på fredag och inte imorgon när jag ska köra fram och tillbaka till kontoret. Men gissa om vi ska vara ute och leka i snön på fredag pluppisen och jag hahaha.

Före maten så dansade Tindra, Emma och jag Zumba, fick hem skivorna i torsdags och då var jag ju bara tvungen att prova direkt, hade både Tommy och Tindra som sällskap i dansandet/gapskrattandet då och sen dess så har Tindra flera gånger frågat vart "flickorna som dansar på tvn tagit vägen" så idag var det dags för en omgång igen. Hon är så himlans duktig lillhjärtat, hon står och iaktar dom på tvn och sen försöker hon göra lika och det blir nästan rätt :D Nu har vi kört på instruktionspasset, där dom går igenom stegen noga, men nästa gång ska jag nog prova träningspasset istället :P.

Ha en bra kväll allihop.

Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: Nina

här har det bara varit snöblandat regn. så trist. ja hoppas det kommer till julfton med. gärna nån dag innan så att det inte blir kaos på julafton :P

2011-12-07 @ 23:04:07
URL: http://deliciously.se
Postat av: Sara

Det gjorde hon ju när jag visade bobybalance också, då gjorde hon nästan rätt :D hihi <3

2011-12-07 @ 23:51:40
URL: http://siistah.blogg.se/
Postat av: Emma - mamma till Meja och Alvin

Jag vill också ha snö ju!

Kram

2011-12-08 @ 20:35:17
URL: http://emmaoskrutten.blogg.se/
Postat av: Helena

Ville bara slinka inom och påminna om att det är fredag imorgon. Ska bli så himla skönt med helg :)

2011-12-08 @ 20:57:19
URL: http://helenaskvarter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0