8 dec: Akupunktur

Idag var jag till sjukgymnasten för första gången och vi diskuterade vad jag behövde hjälp med förutom armbågen och det verkar vara mycket det ;). Det mesta handlar dock om att jag ska stärka upp muskelaturen i axel/skulderpartiet så fick några övningar med mig hem som jag ska göra dagligen. Och efter att hon visat dom så satte hon 6 st akupunturnålar och så fick jag ligga i halvmörkret i ca 20 min och vad händer? Jo jag somnar naturligtvis :P. Vi bokade upp någre fler tider eller rättare sagt 2 tider i veckan fram till trettonhelgen.

På vägen hem så åkte Emma och jag förbi ett lite speciellt hus för att se om dom tänt allt julpynt. Dom har nämligen helt enormt mycket pynt ute, vi passade även på att ta ett kort, tyvärr så är det bara ca 1/3 av pyntet som syns på kortet men ni får iallafall ett hum om hur det ser ut. Jag tycker det är lite fränt jag hahaha.
Vad tycker ni?
Imorgon är vi lovade en massa snö, ska bli kul och se om det stämmer. Gör det det så blir det en massa lek ute imorgon :D
Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: Jenny - Mamma till Alde

Sv: tack! Ja det gör hon faktiskt, även sin

paketkalender som sitter utanför hennes dörr. Till o med när paketen legat i gästsängen. Förra året lät hon bli med :)

Hur går det för eran sötnos?



Det är fint med massa belysning, men Jag.gillar mer små lampor som täcker träd,hus,buskar osv. Alla figurer ät lite läskiga ;)



Kramar

2011-12-09 @ 00:05:18
URL: http://jennysjostrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0